Mannenvlees

oktober 13, 2015 10:29 am Gepubliceerd door

Mannenvlees op de Dutch Design Week

Voor de Dutch Design week werd ons gevraagd mee te denken aan een concept om het dilemma mannenvlees voor de consument inzichtelijk te maken. Elke consument moet afwegingen maken om tot keuzes te komen. Het maken van deze keuzes bracht ons tot het concept Uw Kiesslager. Uw kiesslager is een labyrint waar de deelnemende consument wordt geleid langs diverse man/vrouw dilemma’s. Bij elke dilemma wordt de consument geïnformeerd, waarna de gemaakte keus bekrachtigd moet worden met een fysieke handeling. Welke keuze er ook wordt gemaakt er is geen goed of fout en er is dus ook geen doodlopende weg. Iedereen bereikt dezelfde uitgang. Bij de uitgang worden alle dilemma’s nog eens inzichtelijk gemaakt en met genoeg informatie om op te herkauwen gaat men naar huis.

Opdrachtgever  Transitieteam Landbouw van de provincie Brabant en YFM Brabant
Samenwerking  Mariska Verhulst en Bas de Groot (Voord & Wij)

Tags : , ,

Gecategoriseerd in :

Dit bericht is geschreven door Annemarie Mosterd